Άσκηση ή δίαιτα για την απώλεια βάρους;

Ο συνδυασμός ισορροπημένης διατροφής και σωστής άσκησης είναι η ”συνταγή” για την απώλεια βάρους. Εάν όμως θα έπρεπε να διαλέξουμε ένα από τα δύο, τότε το ένα εγγυάται περισσότερα αποτελέσματα.

Όταν πρόκειται για την απώλεια κιλών,  οι θερμίδες που ”μπαίνουν” στο σώμα μας είναι πιο σημαντικές από αυτές που ”βγαίνουν”. Αυτό συμβαίνει διότι η μείωση των θερμίδων είναι πιο καρποφόρα από το τρέξιμο στον διάδρομο, διότι χρειάζεται λιγότερο χρόνο. Θα μπορούσαμε να βάλουμε τα ρούχα του γυμναστηρίου μας, να κάνουμε προπόνηση, να επιστρέψουμε στο σπίτι και να κάνουμε ντουζ και όλα αυτά για να ”κάψουμε” θερμίδες, ή απλά να μην φάμε μια σοκολάτα!

Ενώ η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για μια υγιή ζωή, δεν προάγει αποκλειστικά την απώλεια βάρους.

Μια μελέτη το 2015, διαπίστωσε ότι ο έλεγχος θερμίδων είναι πιο επιτυχής στην απώλεια βάρους, καθώς η άσκηση σε πολλές περιπτώσεις αυξάνει την όρεξη. Ακόμη περισσότερο, πρόσθετες έρευνες διαπίστωσαν ότι η με την άσκηση σε αρχικό στάδιο καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες, στη συνέχεια όμως η ”καύση” μειώνεται καθώς το σώμα μας προσαρμόζεται.

Παρ ‘όλα αυτά, πρέπει να τονίσουμε ότι η συνύπαρξη άσκησης και ισορροπημένης διατροφής, είναι το καλύτερο στοίχημά όλων για την απόλαυση της ζωής στο έπακρο. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, καρκίνο και διαβήτη και φυσικά να βοηθήσει στην καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Leave a Reply