Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη στην προπόνησή;

Υπάρχει διαρκής συζήτηση μεταξύ επιστημόνων, αθλητών και προπονητών, για το πώς μπορεί κάποιος να εφοδιαστεί σωστά πρωτεΐνη για δραστηριότητες αντοχής.

Όλοι συμφωνούν ότι οι υδατάνθρακες είναι το κύριο καύσιμο που τροφοδοτεί τις προσπάθειες του αθλητή. Ωστόσο, μία από τις ενώσεις που επίσης εμφανίζεται σημαντική είναι η πρωτεΐνη.

Η πρωτεΐνη έχει από καιρό συνδεθεί με την αποκατάσταση, αλλά γιατί είναι σημαντική και είναι χρήσιμη σε άλλα μέρη της προπόνηση μας; Αρχικά θα πρέπει να κατανοήσουμε τι είναι η πρωτεΐνη, γιατί πρέπει να την καταναλώνουμε και πώς θα πρέπει να ταιριάζει στην διατροφής μας.

Γιατί πρέπει να καταναλώνουμε πρωτεΐνη;
Ο καθένας μας χρειάζεται πρωτεΐνη. Ωστόσο, αν αθλούμαστε τακτικά, πιθανότατα έχουμε περισσότερη μυϊκή μάζα από κάποιον που δεν αθλείται και μας ενδιαφέρει περισσότερο η αποκατάσταση από τις προπονήσεις. Ως αποτέλεσμα για εμάς η πρωτεΐνη αποτελεί προτεραιότητα.

Η χρήση της πρωτεΐνης και των αμινοξέων μετά την άσκηση, μεγιστοποιεί τη διαδικασία αποκατάστασης των μυών. Με άλλα λόγια, όταν η πρωτεΐνη εισάγεται μετά από άσκηση, είναι πιο εύκολο για το σώμα μας να επισκευάσει και να αναπληρώσει τον εαυτό του, από τις ζημιές που βίωσε κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:

Πρωτεΐνη – Πόσο απαραίτητη είναι πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση μας; | http://cyclonews.gr

Leave a Comment