10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για την γυμναστική

  • outdoor-activities.gr
  • Blog
  • 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για την γυμναστική

 

Μιλάμε συνέχεια για τα τεράστια οφέλη που έχει η τακτική γυμναστική στην υγεία μας. Με ποιον ακριβώς τρόπο μας τα προσφέρει;

Ποια είναι τα οφέλη της γυμναστικής που οφείλουμε να γνωρίζουμε; Αν έχουμε ξεκινήσει πρόσφατα κάποιο πλάνο γυμναστικής, ή αν ασκούμαστε ήδη τακτικά και θέλουμε να βρούμε τρόπους να βελτιωθούμε, υπάρχουν μερικές σημαντικές πληροφορίες που οφείλουμε να γνωρίζουμε.

Πρέπει να αλλάζουμε συχνά τον τρόπο γυμναστικής μας

Συμβαίνει πολύ συχνά: μένουμε πιστοί σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, προσέχουμε τι τρώμε, αλλά τα νούμερα στη ζυγαριά δεν πέφτουν. Το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στο ότι είμαστε… υπερβολικά πιστοί στο πρόγραμμά μας. Οι μύες μας έχουν μνήμη και αν κάνουμε τις ίδιες ασκήσεις ξανά και ξανά, οι μύες μας γίνονται όλο και πιο ικανοί—στις συγκεκριμένες ασκήσεις. Με απλά λόγια, αφαιρούμε εντελώς την ιδέα της πρόκλησης από την άσκηση. Για αυτό τον λόγο πρέπει να κάνουμε συχνές αλλαγές στο πρόγραμμα, και να αυξάνουμε την ένταση και την δυσκολία.

Τρώμε ανάλογα με την γυμναστική μας

Είναι συχνό debate το αν πρέπει να τρώμε πριν την γυμναστική ή μετά. Η απάντηση έχει να κάνει με τους στόχους που έχουμε θέσει. Αν ο σκοπός μας είναι η έντονη γυμναστική, υψηλής έντασης, πρέπει να φάμε προηγουμένως, για να δώσουμε καύσιμα στους μύες μας. Αν ο σκοπός μας είναι να χάσουμε κιλά, καλύτερα να φάμε μετά την γυμναστική, καθώς θα κάψουμε το περιττό μας λίπος ευκολότερα με άδειο στομάχι. Από την άλλη, αν γυμναστούμε με άδειο στομάχι, υπάρχει πιθανότητα μετά να νιώσουμε ναυτία. Ίσως μια μέση οδός είναι να φάμε ένα ελαφρύ σνακ, να γυμναστούμε, και έπειτα να καταναλώσουμε το κανονικό μας γεύμα. Πάντως, είτε φάμε είτε όχι, είναι σημαντικό να πίνουμε πολύ νερό!

Η άσκηση μας γεμίζει με περισσότερη ενέργεια

Τέλος πια στην δικαιολογία “Είμαι πολύ κουρασμένος/η για να κάνω γυμναστική”! Για την ακρίβεια, αν σηκωθούμε λίγο νωρίτερα το πρωί, για μισή ώρα γυμναστικής πριν ξεκινήσουμε την μέρα μας, θα έχουμε ακόμα περισσότερη ενέργεια αργότερα. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό; Η άσκηση κάνει το σώμα να εκκρίνει ενδορφίνες, ορμόνες που ανεβάζουν τη διάθεση, στο αίμα. Μία από τις δράσεις των ενδορφινών είναι να μας γεμίζουν ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, πατήστε τον σύνδεσμο παρακάτω:

10 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την άσκηση| www.iatronet.gr

Leave a Reply
0