5 τρόποι για να αλλάξετε επίπεδο ως αθλητές

Λίγο πριν την αρχή της νέας σεζόν, είναι μια τέλεια στιγμή για να αναλογιστεί κανείς παραγωγικά το τι πήγε καλά κατά τη διάρκεια της προηγούμενης και τι πρέπει να βελτιωθεί.

Παραθέτουμε μερικούς τρόπους, που αν τους ακολουθήσουμε θα κάνουν τη διαφορά μεταξύ αθλητών (ή ερασιτεχνών) που τείνουν να επιτύχουν τους στόχους τους, έναντι εκείνων που δεν το κάνουν.

Προετοιμαζόμαστε εκ των προτέρων

Οι αθλητές που πλησιάζουν το 90% των προγραμματισμένων προπονήσεων τους, είναι εκείνοι που κάθονται και αναθεωρούν το προπονητικό πλάνο λίγες μέρες νωρίτερα. Ξέρουν ακριβώς τι χρειάζεται και πότε, και δεν χάνουν χρόνο να ολοκληρώσουν τους στόχους τους μόλις ξεκινήσουν.

Οπότε χαρτογραφούμε προσεκτικά το εβδομαδιαίο προπονητικό μας πλάνο, καθώς και το πλάνο της διατροφής μας. Και γιατί όχι? Εάν γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, πρέπει να σχεδιάσουμε και τη διατροφή μας ανάλογα.

Μείνουμε συγκεντρωμένοι

Αν ξεκινάμε την προπόνηση, τότε προπονούμαστε! Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε και το εφαρμόζουμε.

Αυτή η συγκέντρωση δεν πρέπει να περιοριστεί μόνο στην προπόνηση – αν είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε τους στόχους μας γενικότερα, τότε και η προσωπική μας ζωή θα καλυτερεύσει, βοηθώντας την διαχείριση της άθλησης μας.

Διατηρούμε ένα Ουδέτερο Εγώ

Ένα άλλο βασικό στοιχείο για το πώς ολοκληρώνουμε σωστά την προπόνηση μας, είναι ότι δεν ασχολούμαστε με την προπόνηση των γύρω μας.

Ακόμα κι αν, ας πούμε, βρισκόμαστε σε μέρα αποκατάστασης και μας προσπεράσει ένα γρήγορο γκρουπ από ποδηλάτες, η έξυπνη κίνηση είναι να επιμείνουμε στο προπονητικό πλάνο και να μην το μετατρέψουμε σε αγώνα.

Οι αθλητές που δείχνουν αυτοσυγκράτηση είναι εκείνοι που τερματίζουν πάντα με το πρώτο γκρουπ στους αγώνες.

Για να διαβάσετε το πλήρες άρθρο, παρακαλώ ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

5 τρόποι για να είμαστε επιτυχημένοι αθλητές | cyclonews.gr

Leave a Comment