5 τρόποι για να μην σταματήσετε τη γυμναστική

Η αλήθεια είναι πως όσο αποφασισμένοι και να είστε να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας και να γίνεται πιο αθλητικοί, οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν σας επιστρέπουν να μείνετε πιστοί στον στόχο σας. Εργασία, προσωπικές υποχρεώσεις, οικογένεια και σωματική κούραση συχνά καταβάλουν το μυαλό, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διάθεση για άσκηση και ο προσωπικός στόχος να απομακρύνετε. Τί μπορείτε όμως να κάνετε σε αυτές τις περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιος τρόπος που ουσιαστικά να σας παρακινεί να συνεχίσετε; Εμείς συγκεντρώσαμε τους 5 καλύτερους τρόπους για να μην σταματήσετε τη γυμναστική!

Υπενθύμιση

Η αλήθεια είναι πως όλοι λίγο πολύ βάζουμε μια υπενθύμιση για πράγματα της καθημερινότητας: να πάμε στο super market, να πληρώσουμε λογαριασμούς, να θυμηθούμε να πάρουμε τηλέφωνο κάποιο συγγενικό πρόσωπο που έχει γιορτή. Γιατί κάλλιστα να μην υπάρχει και μια υπενθύμιση για την γυμναστική στην λίστα σας; Με αυτόν τον τρόπο έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να σηκωθείτε από τον καναπέ, να καταβάλλετε το άγχος, την ένταση και την κούραση της ημέρας, να φορέσετε τα αθλητικά σας και να βγείτε για γυμναστική! Καλό θα ήταν λοιπόν όταν κάνετε τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό και κρατάτε τις σημειώσεις σας, να συμπεριλαμβάνετε σε αυτές και την γυμναστική, αφού αυτό θα σας αφυπνίσει και θα σας κάνει να παραμείνετε προσηλωμένοι στον στόχο σας.

Στόχοι

Οι στόχοι είναι αυτοί που μας δίνουν κίνητρο. Είτε επαγγελματικοί είτε προσωπικοί, ουσιαστικά καθορίζουν την ζωή μας και τον τρόπο που δρούμε καθημερινά. Όσον αφορά τη γυμναστική λοιπόν, βάλτε έναν ακόμα στόχο. Θέλετε να χάσετε κάποια παραπάνω κιλά; Θέλετε να βελτιώσετε την φυσική σας κατάσταση; θέλετε να ανέβετε επίπεδο και να γίνετε καλοί αθλητές; Κάθε ένας από τους παραπάνω στόχους δημιουργεί και κίνητρο για να παραμείνετε προσηλωμένοι και να διεκδικήσετε αυτό που επιθυμείτε. Ιδανικά, οι στόχοι θα είναι βραχυπρόθεσμοι: ακόμα και το να βγείτε 2 φορές την εβδομάδα συνεχόμενα για 1 μήνα είναι ένας καλός στόχος για αρχή. Θέτοντας βραχυπρόθεσμους στόχους είναι πιο εύκολο να τους πετύχετε και να προχωρήσετε σε επόμενο, πέρνοντας έτσι ένα πολύ μεγάλο αίσθημα ικανοποίησης.

 

Για να διαβάσετε και τους 5 τρόπους για να μην σταματήσετε τη γυμναστική, πατήστε τον σύνδεσμο παρακάτω:

Πώς δεν θα σταματήσετε τη γυμναστική | vita.gr

Leave a Reply
0