Φαγητά για βελτίωση της προπόνησης

Έχετε έρθει πολλές φορές αντιμέτωποι με το δίλημμα: Να φάω πριν την προπόνηση ή όχι; Και αν φάω τί να προτιμήσω; Παρακάτω θα βρούμε φαγητά που μας γεμίζουν ενέργεια και βοηθούν στην βελτίωση της ποιότητας της γυμναστικής μας.

Η γυμναστική με άδειο στομάχι είναι λάθος

Το να γυμνάζεσαι φαγωμένος σίγουρα είναι πρόβλημα, αφού μπορεί να δημιουργήσει πολλές και δυσάρεστες παρενέργειες. Το ίδιο όμως συμβαίνει και με το να γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι. Ακόμα και ένα σνακ, όπως μια μπανάνα, μισή ώρα πριν την προπόνηση θα σας δώσει την επιπλέον ώθηση που χρειάζεστε για να βελτιώσετε την προπόνησή σας. Ιδανικά, ένας συνδυασμός υδατάνθρακα με πρωτείνη σίγουρα είναι αυτό που χρειάζεστε και που θα σας δώσει περισσότερη ενέργεια.

Πιείτε πολύ νερό κατα τη διάρκεια της γυμναστικής

Ενυδάτωση. Το Α και το Ω της γυμναστικής. Πιείτε πολύ νερό κατα τη διάρκεια της προπόνησης, αφού αυτό θα κρατήσει τα επίπεδα ενέργειας υψηλά. Ανάλογα με την ένταση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από καθαρό νερό μέχρι και χυμό και κάποιο ενεργειακό ποτό που θα βοηθήσουν περισσότερο στην ολοκλήρωση του προγράμματος γυμναστικής που έχετε επιλέξει.

 

Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, πατήστε τον σύνδεσμο παρακάτω:

Τροφές για ακόμα πιο δυνατή προπόνηση | www.iatronet.gr

Leave a Reply
0