Κάνε τον καφέ σου πιο υγιεινό με 6 τρόπους

Υπάρχουν πολλές αποδείξεις ότι ο καφές μας κάνει καλό: βελτιώνει τη μάθηση, μειώνει τον κίνδυνο του διαβήτη τύπου 2 και αυξάνει την αθλητική απόδοση. Εάν θέλεις να κάνεις τον καφέ σου πιο υγιεινό, δοκίμασε αυτούς τους 6 έξυπνους τρόπους

1 Πρόσθεσε γεύση στον καφέ σου, όχι ζάχαρη
Αντί να φορτώνεις τον καφέ σου με ζάχαρη ή τεχνητά γλυκαντικά και σιρόπια, δοκίμασε να πασπαλίσεις λίγη κανέλα ή κακάο χωρίς ζάχαρη. Η κανέλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μπορεί να επηρεάσει θετικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, ενώ το κακάο κάνει καλό στην καρδιά. Η κανέλα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσεις μια φυσική γλυκύτητα σε οποιοδήποτε φαγητό ή ρόφημα και μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις την ποσότητα ζάχαρης ή γλυκαντικών στον καφέ του.

2 Πίνε τον καφέ σου ζεστό
Ενώ πολλοί άνθρωποι αγαπούν τον φρέντο και τον κρύο καφέ, ορισμένες έρευνες έδειξαν ότι ο ζεστός καφές με καρυκεύματα περιέχει υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών. Ο ζεστός καφές μειώνει τις πιθανότητες κινδύνου ορισμένων μορφών καρκίνου, του διαβήτη και της κατάθλιψης.

3 Ρίξε λίγο λάδι καρύδας στον καφέ σου
Το λάδι καρύδας περιέχει τριγλυκερίδια μεσαίας αλυσίδας (MCT), τα οποία είναι ένας τύπος λιπαρού οξέος. Όπως όλα τα λιπαρά οξέα, τα MCT περιέχουν μια ραχοκοκαλιά γλυκερόλης με τρία συνδεδεμένα λιπαρά οξέα. Σε αντίθεση με τα τριγλυκερίδια μακράς αλυσίδας τα λιπαρά οξέα MCT είναι μεσαίου μήκους. Λόγω αυτού είναι ευκολότερο να διασπαστούν και να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας. Επίσης, τα τριγλυκερίδια μέσης αλύσου (MCFA) περιλαμβάνουν τα κορεσμένα λιπαρά οξέα με 6-10 άνθρακες. Φυσικές πηγές των τριγλυκεριδίων της μέσης αλύσου είναι κατά κύριο λόγο το λάδι καρύδας και το λίπος των γαλακτοκομικών προϊόντων.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ:

Πίνεις πολύ καφέ; Κάνε τον καφέ σου πιο υγιεινό με 6 τρόπους | www.wefit.gr

Leave a Comment