Ολοκληρώθηκε η έκθεση Greek Panorama για τον εναλλακτικό τουρισμό στο Ζάππειο

Greek Panorama

H πρώτη έκθεση Greek Panorama για τον εναλλακτικό τουρισμό στο Ζάππειο Μέγαρο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 6.700 επισκεπτών (15-16 Νοεμβρίου). Στην έκθεση παρουσιάστηκε ένα ευρύ φάσμα τουριστικών υπηρεσιών, αλλά και ιδιαίτερων προορισμών από όλη την Ελλάδα.

Ειδικότερα στην έκθεση συμμετείχαν οι προορισμοί της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ο Δήμος Βόλου, ο Δήμος Καλύμνου, ο Δήμος Ανάφης, ο Δήμος Κάσου, ο Δήμος Λέσβου, ο Δήμος Μετεώρων, ο Δήμος Χίου, ο Δήμος Νισύρου, ο Δήμος Σερρών, το Επιμελητήριο Λάρισας, η Ένωση Επαγγελματιών και Βιοτεχνών Κέας και η Ένωση Επαγγελματιών Μεθάνων.

Σημαντική παρουσία είχαν επίσης με περίπτερο ο Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδος για τον ιαματικό τουρισμό της χώρας μας, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις στην αίθουσα εκδηλώσεων της έκθεσης.

Greek Panorama
Μεταξύ των ιδιαίτερων ταξιδιωτικών υπηρεσιών που αναδείχθηκαν ήταν ο ποδηλατικός τουρισμός από τη “Γειτονιά του Ποδηλάτου” από το Bike Friendly Hotels, τον πεζοπορικό τουρισμό από την Paths of Greece και την Hikers Friendly Hotels, τον χειμερινό τουρισμό από τη Snowreport και τον οινοτουρισμό από την Attika Wine & Food Experience. Για τον αειφόρο τουρισμό αξίζει να σημειώσουμε την συμμετοχή και παρουσία του Παγκόσμιου Συμβούλιου Αειφόρου Τουρισμού (GSTC) το οποίο ενημέρωσε κοινό και επαγγελματίες για τις ήπιες τουριστικές πρακτικές που σέβονται το περιβάλλον, τον άνθρωπο και τις τοπικές κοινωνίες. Στην έκθεση συμμετείχαν με ειδικό περίπτερο επιχειρήσεις μέλη της FedHATTA, με σκοπό τη διάθεση μεγάλων προσφορών στο κοινό ειδικά για τις ημέρες της έκθεσης.

Στις 14 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν οι επιχειρηματικές συναντήσεις στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel Athens, με προσκεκλημένες επιχειρήσεις του εξωτερικού, με επίσημο συνεργάτη την Argo Travel και στρατηγικό συνεργάτη την Alpha Marketing, ενώ την ίδια ημέρα ακολούθησε Forum της Greek Panorama, με θέμα “Εναλλακτικός Τουρισμός ή Εποχικότητα;”. Χαιρετισμούς στο Forum απεύθυναν οι κ.κ. Δάφνη Μιχαλοπούλου, μέλος Δ.Σ. ΕΟΤ,  Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της FedHATTA και Βασίλης Σταματάρης, πρόεδρος της ACTA (Association of Cyprus Travel Agents).

Η Greek Panorama τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού– Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, του Παγκόσμιου Συμβούλιου Αειφόρου Τουρισμού (GSTC), του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ). Σημαντική επίσης είναι η στρατηγική συμμετοχή του εγνωσμένης αξίας Ταξιδιωτικού Οργανισμού Argo Travel ως Επίσημο Συνεργάτη και συνδιοργανωτή για το Forum και την ενότητα Β2Β με Hosted Buyers από το εξωτερικό, αλλά και ως επίσημο ταξιδιωτικό γραφείο υπεύθυνο για την έκθεση. Στρατηγικός συνεργάτης του Forum και των B2B Συναντήσεων είναι και η Alpha Marketing. Η εταιρεία North Events διαθέτει δεκαετή και πλέον εμπειρία στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της γαστρονομίας στο εξωτερικό, μέσα από τις εκθέσεις και Roadshow, στις σκανδιναβικές χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία και τις ΗΠΑ.

Leave a Comment