Τρέξε καλύτερα σε 6 βδομάδες

Οι αγώνες πλησιάζουν και τα χρονικά όρια στενεύουν. Αν έχεις ήδη αρχίσει να εκτελείς μερικές προπονήσεις, χωρίς όμως να ακολουθείς κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ήρθε η ώρα να τις βάλεις σε μια σειρά ώστε να καταφέρεις όχι μόνο να τερματίσεις με επιτυχία, αλλά και να απολαύσεις τον αγώνα σουπετυχαίνοντας και έναν καλό χρόνο. Αν πάλι δεν έχεις κάνει τίποτα έως τώρα, το διάστημα των 6 βδομάδων είναι ικανό για να προετοιμαστείς κατάλληλα.

Αν είσαι νέος δρομέας ή έστω έχεις λίγες εμπειρίες ή γενικά δεν έχεις πολύ χρόνοστη διάθεσή σου για προπόνηση, τα »Light»προγράμματα θα σε μυήσουν σταδιακά στο τρέξιμο και θα σου δώσουν όσα χρειάζεσαι για να βρεθείς έτοιμος στη γραμμή της εκκίνησης.

Από την άλλη, αν έχεις κάποια εμπειρία από αγώνες ή γενικά από τρέξιμο και βρίσκεσαι σε ένα σχετικά καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης, τα προγράμματα »Hard» θα σε βοηθήσουν να ανεβάσεις ακόμα περισσότερο το επίπεδό σου δουλεύοντας με πιο ποιοτικές, αλλά και μεγαλύτερου όγκου προπονήσεις. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν τα προγράμματα που ακολουθούν είναι αυτό που χρειάζεσαι!

Μην ξεχνάς άλλωστε πως δεν είναι μόνο το άμεσο μέλλον που έχει σημασία. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι θα σε βοηθήσουν να βάλεις μια βάση, ώστε να συνεχίσεις τη συστηματική ενασχόληση με το τρέξιμο και μετά τους αγώνες, εντάσσοντάς το για τα καλά στη ζωή σου και εκτοξεύοντας το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ:

Τρέξε το καλύτερό σου στα 5χλμ. σε 6 βδομάδες | www.runnermagazine.gr

Leave a Comment